Building Heroes, een organisatie vol daadkrachtige professionals in de bouwsector, kwam bij ons terug met een nieuwe vraag. Jaren geleden ontwikkelden wij hun merk. Stoer, uitgesproken en eigenzinnig – passend bij wie ze toen waren. Inmiddels is de organisatie uitgegroeid tot een serieuze speler in de markt, met een scherp oog voor de mens achter het werk. Tijd om het merk te laten meegroeien. De vraag: hoe brengen we meer balans aan? Minder ruig en uitgesproken, meer menselijk, zacht en verbindend. Zónder kracht te verliezen.
Wij herpositioneerden het merk vanuit een aangescherpte strategie: meer ruimte voor de ‘human agenda’, meer aandacht voor betekenisvol werk en persoonlijke ontwikkeling. Meer in lijn met hun rol als de verbinder tussen professionals en organisaties in de bouw en infra. We pasten de visuele identiteit subtiel aan – minder hard, meer gelaagd. En we brachten dit door in nieuwe merkfotografie, brandmiddelen en een krachtige brandmovie. Een merk dat opnieuw klopt met de organisatie van nu én de ambities van morgen.