Hungry for more? Dan sturen we je snacks! Alleen even je gegevens achterlaten.

X






    X

    Shopping cart

    Helaas, je shopping cart is nog leeg...

    X

    Product titel

    Aantal

    1

    Shopping cart

    X

    Zou pretty zijn he? Als je hier zo even flots je kon kopen. But, zo werkt het niet. We komen met een goed verhaal bij je terug.

    Alleen even je e-mailadres achterlaten.

      CASE

      COWMANAGER: AL HET GOEDE KOMT IN DRIEËN

      COWMANAGER: AL HET GOEDE KOMT IN DRIEËN

      CowManager wil de wereld veroveren. De wereld van de koemonitoringssystemen. En daarvoor vroeg het familiebedrijf uit Harmelen onze steun. Want voor deze wereldverovering lagen er verschillende vraagstukken. Het marketingteam moest groeien, het organisch bereik op social media moest omhoog, en ook de employer branding kon een boost gebruiken. Een mooie klus voor FIX, CREATE en ons broertje RecruitMarketing.

      Drie UNITED proposities

      De unieke oorsensor van CowManager is wereldwijd te verkrijgen. Om de verschillende continenten te veroveren, moeten de marketing-gebiedsteams groeien. En om het gewenste aandeel op de socials te veroveren, is een gerichte strategie nodig. En als je dan toch bezig bent met de wereld van de koemonitoringsystemen over te nemen, wil je een recruitmentproces dat helemaal klaar is voor de groei voor elke afdeling.

      Met alle drie de proposities gingen we aan de slag:

      We maakten:

      + FIX bouwde samen met CowManager aan een sterk marketingteam.

      + CREATE ontwikkelde een strategie om op de socials meer te groeien.

      + RecruitMarketing stelde een plan op om voor verschillende afdelingen 50 extra collega’s te vinden.

      Door loeigoed contact met de mensen bij CowManager, goed te schakelen met ons netwerk, de markt te (leren) kennen en vooruit mee te denken, helpen we CowManager stappen te zetten.

      Drie proposities

      De pay off van CowManager is ‘Volledig voorbereid, complete controle’. Daar zorgden we voor. Met onze support bereidden we CowManager voor op haar groei. Haar marketingafdeling maakte stappen om de continenten goed te ondersteunen. Voor social media kwam een plan voor meer structuur en richting. En het recruitmentproces? Helemaal uitgestippeld. Onze allesbehalve uitgemolken aanpak resulteerde in:

      OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER

      CowManager ontwikkelt en verkoopt oorsensoren voor koeien. Met de sensoren, de koemonitoringssystemen, houden boeren alles van hun koeien bij: hun gezondheid, vruchtbaarheid en voeding. De boeren ontvangen alle nodige informatie over hun koeien, zodat ze voorbereid zijn op wat komen gaat. CowManager zorgt dat haar klanten altijd vooroplopen. Voorbereid op wat er komen gaat. Dat ze alle data die je wilt bij de hand hebben, wanneer dan ook. Of een boer 20 of 20.000 koeien heeft, met de koemonitoringservice is er oog voor ze allemaal. Zo gaat CowManager voor de beste manier van leven, voor de boer en haar koeien.