Hungry for more? Dan sturen we je snacks! Alleen even je gegevens achterlaten.

X






    X

    Shopping cart

    Helaas, je shopping cart is nog leeg...

    X

    Product titel

    Aantal

    1

    Shopping cart

    X

    Zou pretty zijn he? Als je hier zo even flots je kon kopen. But, zo werkt het niet. We komen met een goed verhaal bij je terug.

    Alleen even je e-mailadres achterlaten.

      CASE

      Van idee naar product: FU’s rol in de merkontwikkeling van Direct Diagnostics

      Een merkenbouwer

      Alles wat betreft marketing vanuit scratch opbouwen: van contentontwikkeling tot een allesomvattende strategie. Een uitdagende taak. Direct Diagnostics klopte hiervoor aan bij Freelancers United. En vroeg of wij een veelzijdige marketeer in ons team hebben zitten die dit kan oppakken. Yes, we do! Het toffe project pakten we dan ook met beide handen aan.

      Het merkverhaal

      Hoewel er al een basis lag qua strategie en huisstijl, hebben we deze alsnog goed onder de loep genomen. Want: het was onze taak om het merkverhaal van Direct Diagostics zo goed mogelijk te vertalen. Dus bouwde we dit nog verder uit. Hoe? Door de visuele identiteit door te ontwikkelen en keymessages over de visie, misie en what te schrijven. Daarnaast stelden we het tone of voice document samen.

      Het resultaat? Een ijzersterk merk. Vanuit hier konden verder gaan bouwen. En produceerden we nog meer middelen. Alles om het verhaal zo goed mogelijk te vertellen.

      We maakten:

      + Brand visuals

      + Product visuals

      + Packaging

      + De gebruikershandleiding (Intructions for Use)

      + Experience video

      + De instructievideo

      + Marketingstrategie

      + Communicatieplan voor 2023

      + Contentstrategie

      + Creatieve omnichannel campagnes

      + Leadcampagnes

      + Paid Advertising (Facebook/Instagram/Tiktok/Youtube)

      + Campagneconcepten

      + Advertentiemateriaal

      + Rapporten

      + Functionele & marketing e-mailings

      + Social content

      + Blogs, whitepapers

      Een heleboel producten, die op zeer korte termijn geproduceerd moesten worden. Daarom stond er een vaste projectmanager, samen met een content marketeer en een online strateeg aan het roer om alles in goede banen te leiden.

      Zichtbaarheid

      Vanwege het grote project en de korte tijd waarin alles ontwikkeld moest worden, gold er een ‘full hands on deck’ mentaliteit. Daarom sloegen team CREATE en ons broertje RM de handen ineen. Iets wat, naast alle middelen, leidde tot mooie resultaten zoals:

      Goede resultaten, als je het ons vraagt! Door verschillende middelen in te zetten en mee te denken over de dienst die het bedrijf aanbiedt, hebben we Direct Diagnostics goed onder de aandacht weten te brengen bij verschillende doelgroepen.

      OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER

      Vanuit de Innovatieafdeling van Sanquin is Direct Diagnostics ontstaan. Naast het afnemen, verwerken en uitgeven van bloedproducten, houdt Sanquin zich bezig met het verrichten van onderzoek. Deze kennis en kunde over (bloed)diagnostiek, willen ze behalve voor patiënten, toegankelijk maken voor iedereen.

      Direct Diagnostics vindt dat iedereen recht heeft om inzicht te krijgen in zijn of haar gezondheid, om gerustgesteld te worden of de mogelijkheid te hebben te kiezen voor een vroegtijdige behandeling om erger te voorkomen. De bloedtesten van Direct Diagnostics maken dit mogelijk. Het doel? Het zorgsysteem te transformeren van controle van ziekten naar preventie van ziekten. Hoe ze dat doen? Door mensen te stimuleren en hen handvatten te geven om de regie te pakken op een gezonde leefstijl