Een gedreven duo - programmamanager en projectmanager in de bouwsector - wilde hun jarenlange ervaring bundelen en samen met experts uit het netwerk aan de slag met huisvestingsvraagstukken. De vraag aan ons om deze droom handen en voeten te geven. Wij ontwikkelden de strategie voor een sterke positionering, gaven het nieuwe merk een naam en een gezicht met een visuele identiteit. Een verhaal die hun visie op regie en samenwerking in de huisvestingsector duidelijk en in een oogopslag communiceert.
Wij introduceerden de naam: Het Regie Collectief. Helder, solide, vooruitstrevend en verbindend.
Vervolgens ontwikkelden we de merkessentie, inclusief visie, missie en kernwaarden, en creƫerden we een visuele identiteit die deze kernwaarden weerspiegelt:
- Blauw voor betrouwbaarheid en expertise
- Groen voor duurzaamheid en toekomstgericht werken
- Rood als verwijzing naar bakstenen en de bouwsector
Hiermee is Het Regie Collectief klaar om zich in de markt te vestigen.