Hungry for more? Dan sturen we je snacks! Alleen even je gegevens achterlaten.

X






    X

    Shopping cart

    Helaas, je shopping cart is nog leeg...

    X

    Product titel

    Aantal

    1

    Shopping cart

    X

    Zou pretty zijn he? Als je hier zo even flots je kon kopen. But, zo werkt het niet. We komen met een goed verhaal bij je terug.

    Alleen even je e-mailadres achterlaten.

      CASE

      m e r g e r; dé schakel tussen klantpartners en professionals

      Een bemiddelaar in finance en IT splitste haar specialismen op in twee bedrijven. Het finance team klopte bij ons aan. Bepakt met verschillende uitdagingen die op de loer lagen. Want waar begin je, als je weer opnieuw moet beginnen? Zonder een sterk merkimago, geen development voor je nieuwe website of implementatie van het ATS-systeem. Een perfecte klus voor team CREATE en ons broertje RecruitMarketing. We ontwikkelden merger. Waar alles samenkomt.

      WE SMEDEN EEN BONDJE

      Nu de merge tussen merger en FU er was, gingen we aan de slag. We maakten een visuele identiteit en ontwikkelden de merkessentie. Daarvanuit ‘mergeden’ we verder. Wijzelf ook. Want team CREATE en RecruitMarketing sloegen de handen ineen.

      Het merk kwam steeds meer tot z’n recht dankzij de volgende productie:

      We maakten:

      + Een visuele identiteit die bij de tijd van nu past.

      + Een krachtig logo met een onderliggende betekenis: de letter ‘M’ is opgedeeld in drie vormen, die samengevoegd zijn – aka een merge. Deze drie vormen representeren naast merger, ook haar klantpartner en de professional.

      + Brand visuals die zowel het verleden als het heden representeren.

      + Een vlotte website met een geïmplementeerd ATS-systeem.

      Een sterk merkimago was geboren. Waarbij merger als business partner optreedt. En waar klantpartners en professionals, dankzij de strakke begeleiding van merger, tot een merge komen.

      EN VERENIGING VAN BELANGEN

      merger kiest niet voor een kant van de tafel. Ze zijn er om belangen duurzaam te verenigen. En wij ook. Daarom creëerden we een sterk merk voor alle bedrijven in de handel én industriesector met recruitment- en projectbehoeften. Met een visuele identiteit die zowel van nu als voor de toekomst is. We werkten het proces van ‘the merge’ uit, zodat klantpartners en professionals precies weten wat ze kunnen verwachten. En implementeerde een ATS-systeem waardoor het proces nog sneller verloopt. merger is:

      Nu het merk staat en de website gelanceerd is, staan zichtbaarheid en groei op de planning. Met als doel: merger nog verder brengen. Onze merge stopt dus nog niet. En dat is maar goed ook, want wij zitten graag met merger in een bondje!

      OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER OVER

      merger streeft ernaar om belangen duurzaam te verenigen. En als je wil verenigen, kies je voor de inhoud en niet voor één kant van de tafel. merger wil niet kiezen tussen professionals of organisaties. Of tussen contractvormen. En al helemaal niet tussen advies of bemiddeling. merger kiest door niet te kiezen. En daarom kent merger alle partijen met wie ze samenwerkt op voorhand dezelfde waarde toe.

      merger gelooft in één aanspreekpunt voor al haar klanten, zodat zij zich kunnen concentreren op hun core business. Waarin merger dé schakel is tussen de klantpartners en professionals. En ze optreedt als strategische business partner.