Online marketing en development

Ieder bedrijf wil het liefst een heel mooie en unieke website en dat begrijpen wij maar al te goed. Maar, nog veel belangrijker is dat je nieuwe website gebruiksvriendelijk is en geen vragen oproept bij de gebruikers ervan. Daarnaast heeft iedereen zijn of haar eigen mening over wat mooi is en wat niet. Voor optimale prestaties van je website is het dus van belang dat het uiterlijk (de vorm) en de functionaliteiten van je website in balans zijn.

Voordat we van start gaan met het ontwerpen en bouwen van je nieuwe website, achterhalen we eerst wat jouw wensen zijn. Zowel qua vorgmeving als qua functionaliteiten. Aan de hand daarvan gaan wij op zoek naar de juiste balans en ontwerpen en bouwen we je nieuwe website zo conversiegericht mogelijk

// Websites & Webshops

Met een mooie website of webshop val je op en scoor je ongetwijfeld punten, maar de functionaliteiten van je website zijn misschien wel nóg belangrijker. Hoe makkelijk kunnen bezoekers van jouw website vinden waar ze naar op zoek zijn? Hoe snel kan een product worden afgerekend? En welke betaalmethoden bied je je bezoekers aan? Met al deze – en nog heel veel andere – vragen houden wij ons bezig. En daar helpen we je graag mee. Zodat jouw nieuwe website of webshop niet alleen heel mooi is, maar ook gebruiksvriendelijk en écht voor je gaat werken.

E-book: Make your website work (good)

Wij begrijpen maar al te goed dat iedereen het liefst een heel mooie en unieke website heeft. Maar hoe mooi en uniek een website ook is, zonder meetbare resultaten heb je er niet heel veel aan. Daarom hebben we dit e-book voor je opgesteld. Met tien praktische tips waarmee jij de prestaties van je website kunt verbeteren. Van ons. Voor jou.

download e-book

Download het e-book

Vul onderstaand contactformulier in en je ontvangt het e-book binnen vijf minuten in je mailbox!

    Q

    // Werkenbij-websites

    Een werkenbij-website heeft eigenlijk altijd twee doelen. Enerzijds wil jij, als werkgever, er op alle fronten uitspringen op het gebied van employer branding. Anderzijds wil je kwalitatief personeel – dat past bij jouw bedrijf – aantrekken voor de openstaande interne vacatures. Daarom is het heel belangrijk dat de verhouding tussen branding en conversie op je werkenbij-website in balans is. Daar houden we rekening mee tijdens het ontwerpen van jouw nieuwe werkenbij-website. Nadat jij het ontwerp hebt gezien en hebt goedgekeurd, gaan we aan de slag met bouwen!

    // Webhosting

    Webhosting kan jouw website maken of breken, het is dus heel erg belangrijk dat je de juiste webhosting kiest voor jouw website. Er zijn op internet heel veel verschillende aanbieders te vinden, dus het is als leek lastig om in te schatten waar je goed aan doet. Voor webhosting geldt over het algemeen: hoe goedkoper het pakket, hoe langzamer je website is. Dit komt vaak omdat je dit pakket deelt met heel veel anderen, waardoor de prijs per persoon lager uitvalt. Daardoor lever je dus wel in op de bandbreedte, wat een negatieve invloed heeft op de snelheid van je site.

    // Functioneel beheer

    Als wij je website hebben gebouwd is het wel zo makkelijk als wij ‘m ook voor je beheren. We checken wekelijks de achterkant van je site om te zien of alles up-to-date is, maken back-ups en nemen jou verder al het werk uit handen. Wil je een nieuwe blog op de site plaatsen, maar heb je daar zelf de tijd en/of kennis niet voor? Dan doen wij dat met alle liefde voor je!

    // Social media marketing

    Social media, vrijwel ieder bedrijf maakt er tegenwoordig gebruik van. Het is een ideale manier voor bedrijven om snel met de doelgroep te communiceren, bijvoorbeeld door te  delen welke projecten er recent zijn afgerond. Met social media marketing ga je net een stapje verder en ga je op zoek naar mensen die wél binnen jouw doelgroep passen, maar die jouw bedrijf  nog niet (goed genoeg) kennen. Je betaalt het social media platform (denk aan Facebook, Instagram of LinkedIn) en in ruil daarvoor wordt jouw gesponsporde bericht getoond aan de mensen uit jouw doelgroep. 

    // SEO & SEA

    Wist je al dat er elke seconde 40.000 zoekopdrachten worden uitgevoerd door Google? Dat zijn 3,5 miljard zoekopdrachten per dag. Of we nou willen weten in welke films die ene acteur of actrie allemaal gespeeld heeft, of tot hoe laat de supermarkt op de hoek open is. We lijken allemaal niet meer zonder de zoekmachine te kunnen. Zo zullen er ook altijd mensen op zoek zijn naar jouw bedrijf en/of de diensten die jouw bedrijf aanbiedt. Met SEO (Search Engine Optimization) en SEA (Search Engine Advertising) zorg je ervoor dat zij jou ook daadwerkelijk kunnen vinden. Organisch of betaald. 

    E-book: (Van) online adverteren kun je leren

    (Van) online adverteren kun je leren. Daarom is het  belangrijk dat je altijd zelf alles inricht en alles meetbaar maakt. Maar, nog belangrijker is testen. Dus, welke combinatie van afbeelding en tekst presteert het best? Dit en nog veel meer lees je allemaal in dit e-book. 

    download e-book

    Download het e-book

    Vul onderstaand contactformulier in en je ontvangt het e-book binnen vijf minuten in je mailbox!

      Q

      // Marketing automation

      Marketing automation is een heel belangrijk onderdeel van online marketing, wat als doel heeft om leads te genereren en te nurturen. Marketing automation is  ontstaan uit de behoefte om e-mailmarketing persoonlijker te maken. Met marketing automation zorg je ervoor dat mensen op het juiste moment de juiste boodschap ontvangen. Je kunt hier allerlei triggers aan verbinden, maar bijvoorbeeld ook de relatie die je met de betreffende persoon hebt. Zo maak je bijvoorbeeld onderscheid tussen leads en klanten. 

      // Leadgeneratie

      Het liefst willen we allemaal dat iedereen die onze website bezoekt uiteindelijk een betalende klant wordt. Maar, dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan. Om bezoekers om te zetten in betalende klanten, moeten we precies zien te achterhalen naar welke soort content jouw doelgroep op zoek is. Vervolgens moeten we deze content op het juiste moment bij ze onder de aandacht brengen. Om die reden is het belangrijk dat je website conversiegericht is en dat er – bijvoorbeeld door middel van een leadmagnet – contactgegevens worden verzameld van deze potentiële klanten. 

      // Retargeting

      Het doel van leadgeneratie is om onderscheid te maken tussen gewone websitebezoekers en mensen die wellicht écht geïnteresseerd zijn in de producten en/of diensten die je aanbiedt. Die laatste groep is ook weer op te delen in verschillende groepen, vaak worden hier de termen ‘koude leads’ en ‘warme leads’ voor gebruikt. Hoe warmer een lead is, hoe groter de kans dat het uiteindelijk een betalende klant wordt. Met retargeting zorgen we ervoor dat we leads nog een keer weten te bereiken met interessante content, met als doel het overhalen tot een conversie.

      Do you need some help?

      Kun jij wel wat hulp gebruiken bij het behalen van jouw (online) marketingdoelstellingen? In de vorm van een conversiegerichte website, die bezoekers omzet in leads en vervolgens in klanten? Of heb je al een geschikte website, maar wil je juist wat hulp bij het  vinden en bereiken van de juiste doelgroep? Wat jouw vraagstuk ook is: vul het contactformulier in en wij gaan je erbij helpen!

      Hulp nodig met online marketing of development?

      Vul onderstaand contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!