Werkenbij-websites

What we do

Een werkenbij-website heeft eigenlijk altijd twee doelen. Enerzijds wil jij, als werkgever, er op alle fronten uitspringen op het gebied van employer branding. Anderzijds wil je kwalitatief personeel – dat past bij jouw bedrijf – aantrekken voor de openstaande interne vacatures. Daarom is het heel belangrijk dat de verhouding tussen branding en conversie op je werkenbij-website in balans is. 

How we work

Voor we van start gaan met het ontwerpen en bouwen van de website, bekijken we hoe sterk jouw werkgeversmerk nu al is. Valt er nog wat aan te schaven? Dan helpen we je daar met alle liefde bij. Is ‘ie (al) ready to go? Dan beginnen we met het ontwerpen van jouw werkenbij-website. Nadat jij het ontwerp hebt gezien en hebt goedgekeurd, gaan we aan de slag met bouwen!

The process

Online
concept

Copy
& Design 

Development

Highlights

Conversiegericht

Snel solliciteren

SEO & SEA ready

Content creatie

Snel & veilig

Altijd up-to-date

Snel & fully customized

Het klinkt misschien wat hard, maar het is een bewezen feit: bezoekers van websites hebben geen geduld. Het is dan ook belangrijk dat jouw nieuwe website razendsnel is. We zullen je niet met allerlei technische termen vermoeien, maar geloof ons als we zeggen dat we daar voor zorgen. Daarnaast koppelen we aan de achterkant alle nodige trackingtools. Zodat we data verzamelen die we in kunnen zetten voor gerichte wervingscampagnes en waarmee we de prestaties van de website blijvend optimaliseren. We maken het de eindgebruiker gemakkelijk om snel en op elk device, waar dan ook ter wereld, te solliciteren en automatiseren een groot deel van het proces nadat een kandidaat heeft gesolliciteerd. 

Wervingsvideo’s

Als het aankomt op het vinden van kwalitatief personeel is de concurrentie moordend. Een sterke employer branding zorgt ervoor dat jouw bedrijf opvalt en zich onderscheidt. Wervingsvideo’s zijn daar een onderdeel van en vergroten de kans op het binnenhalen van kwalitatieve sollicitaties. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat 80% van de mensen de voorkeur geeft aan het kijken van een video, in plaats van het lezen van een stuk tekst met precies dezelfde inhoud. Wij zullen je dan ook altijd adviseren om video’s te maken om je werkenbij-website mee te versterken. Wervingsvideo’s die je kunt delen via je site, socialmediakanalen en jobboards en die kunnen worden ingezet voor betaalde wervingscampagnes. 

Werkenbij-website laten maken?

Een conversiegerichte website waarop het verhaal van jouw bedrijf precies wordt verteld zoals jij dat wilt? Super snel, veilig, gebruiksvriendelijk én met een vlijmscherpe employer branding? Vul je gegevens in in het contactformulier en we nemen contact met je op. Laat die sollicitaties maar komen!

Samen werken aan jouw werkenbij-website!

Vul onderstaand contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!