Categorieën

Campagnes

Campaining wil je. Om bijvoorbeeld (employer) brand awareness te vergroten, doelgroepen te activeren of vindbaarheid te boosten.

Waarom Nederlander blijven als je wereldburger kunt worden

Museum over mensen

Om de merkpositionering van Museum over mensen te versterken (waarbij hun naamsbekendheid, het merkimago en de merkrelevantie het uitgangspunt was) en de bezoekersintentie te verhogen ontwikkelden we een corporate campagne concept. Hierin speelden we in op het verlangen van mensen uit de doelgroep, wereldburgers, om werelds te zijn.

We bedachten onder meer een entertaining wat-voor-wereldburger-ben-je-test, het concept voor een social campagne, een voorstel voor het aangaan van value-fit partnerships, film, radio, in- en outstore activatie en diverse uitingen in print.

Ook het campagneconcept en verschillende uitingen van de tentoonstellingen 2017 – 2019 hebben wij gemaakt met een op-maat team van specialisten.

Heb jij ze gezien?

De keet die jij verdient

Building Heroes

Om de bekendheid van Building Heroes te boosten creëerden we een campagne waarin we alle matige bouwketen van Nederland aan de kaak stelden. Building Heroes zei no more tegen schrale schaftketen! Hardwerkende toptalenten die – letterlijk – aan het fundament van onze samenleving bouwen verdienen niets anders dan liefde van hun werkgever en van eigenlijk iédereen in Nederland.

We bouwden de Home of Heroes. Een volledig gepimpte bouwkeet; van alle gemakken voorzien. Een gigantische televisie, goede koffie, playstation, een popcornmachine, voetenbadje en ga zo maar door.

Hieromheen creëerden we een succesvolle, omnichannel campagne: van strategie en concept tot de volledige creatie van middelen (meerdere video’s, fotografie, site, socials, print, signing, public relations).

Naast een succesvolle (social) campagne, zijn we trots op alle mooie aandacht die we vanuit landelijke, regionale en vakmedia hebben ontvangen. Waaronder het AD, de Telegraaf, de Ondernemer en de Cobouw. De winnaar van de meest luxe schaftkeet ter wereld werd zelfs, samen met de Home of Heroes uitgenodigd in de live-uitzending van BEAU op 18 september.

Geen gepiep! Gebruik je doppen.

GAIN

GAIN lanceerde deze preventie-campagne voor jongeren tijdens het Amsterdam Dance Event. Naast een website met informatie, tips en geluidsfragmenten om te ervaren hoe het is om gehoorschade te hebben, creëerden we een podcast-serie waarin bekende dj’s praten over hun carrière, hun passie voor muziek én het belang van optimaal horen, over de impact van gehoorbeschadiging en hoe je dit kan voorkomen.

Het doel van de campagne was om bewustwording te creëeren onder jongeren, voor de gevolgen van gehoorschade door lawaai en het belang van goede gehoorbescherming. Daarbij heeft GAIN zich ten doel gesteld dat venues en dj’s een waarschuwing afspelen voor elk concert dat boven de 80 decibel komt.

De social media campagne heeft in een periode van twee weken zo’n 90.000 jongeren bereikt en de podcasts zijn in die periode ongeveer 1.000 keer beluisterd. De campagne kent publicaties in vakpers en landelijke media, zoals Het Parool, Radio 1 journaal, NPO 3.

Meer weten? Bekijk de campagne website hier.

Categorieën

MC CREATE  

Merkessenties

Visual identities

Keymessages

Campagnes

Stationary

Print

Websites

Fotografie

Video

Giveaways

Events

HR CREATE

Expectation Cycle