Categorieën

Events

Events kunnen worden georganiseerd om 1000 redenen. Bijvoorbeeld om je medewerkers dichter bij elkaar te brengen, om je merk te laten leven of gewoon omdat er dingen zijn om te vieren. We zorgen er samen met een team van specialisten voor dat alles klopt. Tot in de puntjes.

Stories to life

Crossphase

We vierden de lancering van het nieuwe merk van Crossphase én hun 12,5 jarig bestaan tijdens het Stories To Life event in de Metaal Kathedraal in Utrecht. Alles stond in het teken van verhalen vertellen: de locatie, het diner, de sprekers (contentguru Noz Urbina en digital mediabaas Matthias Scholten), de aankleding, de aanwezigheid van dichter Lars van der Werf én zelfs de manier waarop er gefotografeerd is.

Victory is ours

Het Victory is Ours event is georganiseerd om het merk Building Heroes nóg meer te laten leven bij hun medewerkers. We kozen voor een mysterieuze en unieke locatie die alle zintuigen van de gasten zou prikkelen. Het middagprogramma bestond uit drie delen: leren pitchen van de Nederlands kampioen pitchen, het direct in praktijk brengen van deze kennis in speeddate-pitch sessies en een mini-college over een nieuw HR programma.

Something to Gain

Het ‘Something to Gain’ event is een jaarlijks evenement voor professionals in de audiologische industrie, van onderzoek, industrie, retailers, medici tot patiëntenorganisaties en alle andere belanghebbenden.

We hebben een gevarieerd programma neergezet langs de thema’s: het oor, het brein en het hart. Met als doel te informeren over de laatste ontwikkelingen in het vak en te inspireren. We zijn trots op de goede opkomst van professionals binnen de gehele hoorbranche, enthousiaste reacties, meer zichtbaarheid richting stakeholders, nieuwe connecties en mogelijke samenwerkingen.

Categorieën

MC CREATE  

Merkessenties

Visual identities

Keymessages

Campagnes

Stationary

Print

Websites

Fotografie

Video

Giveaways

Events

HR CREATE

Expectation Cycle