Categorieën

Fotografie

Portretten, details, events, mode of corporate fotografie: you name it. Met de fotografen uit onze HOOP schieten we beelden voor allerlei doeleinden. Van concept tot projectmanagement, styling tot visagie.

Oranjegroep

Oranjegroep, 2020, Corporate Visuals

In dit concept staat de belofte van Oranjegroep centraal: grenzeloos vakmanschap. Dat illustreren we door helemaal oranje items – uit proportie en gerelateerd aan het vakgebied waarin Oranjegroep actief is: bouw en techniek – te plaatsen op oneigenlijke plekken.

Oases

OASES, 2020, Corporate Visuals

Regeldruk mag het nooit winnen van ondernemen. OASES geeft organisaties weer lucht. Want zonder zuurstof kun je je niet vrij bewegen en is er geen ruimte voor ontwikkeling. Deze fotografie symboliseert het effect van OASES op de regel-ruimte balans van MKB’ers, die hun bedrijf hebben zien groeien en daarmee zowel de ‘club’ als de complexiteit.

Crossphase

Het effect van het werk van Crossphase wilden we op een abstracte wijze weerspiegelen in hun key visuals. We hebben er daarom voor gekozen om bijna alledaagse, officesupplies in overview (want dat hebben ze) te fotograferen en steeds dátgene dat het écht handig maakt – te highlighten. Het thema van elke foto is gelinked aan wat ze doen.Benieuwd naar de merkstrategie achter deze visuals? Check out onze merkessentie pagina. Ook benieuwd naar hoe deze beelden zijn verwerkt in de huisstijl van Crossphase? Check out crossphase.nl.

En meer weten over wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Give us a call!

Building Heroes

Building Heroes, 2019, Corporate Visuals

Voor Building Heroes hebben we gekozen voor een combinatie van realistische ‘Hero-portretten’ van denkers en doeners uit de bouw- en infrawereld. Met detailopnames van bouw, infra en vastgoed gerelateerde werktuigen, materialen en/of locaties.

The BIM Practice

The BIM Practice 2021 – Corporate Visuals

De kern van het concept is een optelsom van het samenwerken, bouwen en the BIM practice. Deze kernpunten zijn verwerkt in verschillende elementen en komen terug in ieder beeld. De samenwerking wordt gerepresenteerd door de Kapla. Een bouwwerk dat breekt of staat middels de juiste samenwerking.

Modehuis Blok

Modehuis Blok, 2018, Corporate Visuals

De corporate story en de merkwaarden van Modehuis Blok zijn in de beelden gevisualiseerd. Hierdoor zie je echtheid en natuurlijke interactie terug, in een fashionable context. Onverwachte, intieme familiemomenten zijn vastgelegd en hierdoor zijn het beelden die inspelen op de familieromantiek.

Categorieën

MC CREATE  

Merkessenties

Visual identities

Keymessages

Campagnes

Stationary

Print

Websites

Fotografie

Video

Giveaways

Events

HR CREATE

Expectation Cycle