Categorieën
Visual identities
Noem het een visual identity, keyvisuals, de ultieme briefing voor iedere designer of een huisstijldocument: dit zijn onze fundamentals voor communicatie in beeld. Hiermee richten we super snel communicatie kanalen en middelen in, terwijl we de inhoud van merkessenties scherp bewaken.
Welkom in ons MC visual identity portfolio!

Building Heroes
Voor de huisstijl van Building Heroes is gekozen voor een stoere, sporty stijl met een mainstream appeal, maar niet markt-comforme uitstraling. Daarnaast hebben we in lijn met de merkeigenschap ‘stoer’ en de daaraan gerelateerde merkwaarde ‘echtheid’, zijn authentieke, rauwe corporate beelden geschoten. Benieuwd naar deze fotografie? Bekijk deze hier.
Crossphase
We hebben de oude huisstijl van Crossphase opgefrist met meer moderne, warme kleuren en een versimpeld, strak logo in drie verschillende versies. Naast ronde vormen en visuals gebruiken we ook het beeldmerk als stijlelement.
Naast een grafische basis hebben corporate visuals gemaakt. Alledaagse, bijna retro, officesuplies symboliseren wat Crossphase doet en ze hebben daarbij áltijd de overview – ook dat zie je terug in de beelden.


WOLZ
WOLZ is een jong, speels bedrijf en werkt voornamelijk met bedrijven uit het klein- en middensegment. Hier hebben we mee gespeeld qua kleuren, door te kiezen voor combinaties die normaal met elkaar vloeken. Het kiezen van deze tegenstrijdige kleuren getuigd van innovatie.
Oranjegroep
De merkessentie van Oranjegroep hebben we vertaald naar een hele nieuwe visuele identiteit. Vanuit het Oranje Jargon is bij Oranjegroep gekozen voor verschillende krachtige beelden, stijlelementen en uitgesproken kleuren als fundament voor de huisstijl.


Brickton
Wij hebben Builders Academy omgetoverd naar Brickton. Vanuit de merkwaarden speels en verbindend, hebben we gekozen voor verschillende, opvallende, kleurige vormen, patronen en typografie als fundament voor de huisstijl. De combinatie is niet alleen esthetisch mooi – het is ook een slimme manier om met relatief weinig middelen een sterke signature-look te creëren.
Met designs kan he-le-maal los worden gegaan met de stijlelementen. Kleuren, fonts, vormen, visuals – alles mag door elkaar gebruikt worden. Dat is juist tof!
De Borgermeester
De visual identity van De Borgermeester is enerzijds licht en met een geintje hier en daar – maar moet ook zeker een serieuze toon hebben en vertrouwen uitstralen. We hebben gekozen voor een speels gebruik van kleuren, visuals en stijlelementen.


RecruitMarketing
De huisstijl van RecruitMarketing bestaat uit een logisch samenspel tussen logo, beeldmerk en kleuren. Hiermee communiceren we hét bestaansrecht helder: Solid results.
Youman
We hebben voor YOUMAN een huisstijl gecreëerd met elementen die zakelijkheid én menselijkheid representeren.


The BIM Practice
De huisstijl van The BIM Practice is fris, verbindend en compleet wat in lijn ligt met de strategie achter het merk.
Oases
Vanuit de merkwaarden effectief, luchtig en makkelijk hebben we gekozen bij OASES voor verschillende krachtige objecten, stijlelementen en frisse kleuren als fundament voor de huisstijl. De combinatie is niet alleen mooi maar vertelt ook het verhaal van het merk.

Categorieën
MC CREATE
Merkessenties
Visual identities
Campagnes
Stationary
Websites
Fotografie
Video
Giveaways
Events