Strategische refresh en volledige doorvertaling van het Crossphase merk en de identiteit.
Crossphase

Strategische refresh en volledige doorvertaling van het Crossphase merk en de identiteit.
Crossphase

(Services)
(Services)
Strategy
Strategy
,
,
Branding
Branding
,
,
Videography
Videography
(Industry)
(Industry)
Marketing
Marketing
(Team)
(Team)
CREATE
CREATE
(Year)
(Year)
2018 – 2022 & 2024 – 2025
2018 – 2022 & 2024 – 2025
(Information)
(Information)
Merk met impact, klaar voor de toekomst
Oude bekende, nieuwe kansen
Het is altijd leuk om weer met een oude bekende samen te werken. Toen Crossphase na vier jaar weer aan kon kloppen, stonden we dan ook klaar, met opgestroopte mouwen. Met onze Marketing as a Service ondersteunen we nu de marketingprofessional bij Crossphase, dé specialist in het migreren en managen van webcontent. Maar in vier jaar kan er veel veranderen. Daarom begonnen we eerst met een touch-up. De merkessentie en visuele identiteit – die we zes jaar geleden zelf in het leven hadden geroepen – werden herzien: meer passend bij de tijd én de Crossphase van nu. Daarna ontwikkelden we het strategisch marketingplan voor 2025.
Versterken zonder vernieuwen: een subtiele maar
doeltreffende touch-up
We bekeken wat werkte en waar het merk kon winnen aan helderheid en frisheid. Zonder het fundament aan te raken, gaven we het merk een eigentijdse upgrade: een verfijning van kleuren, typografie en beeldtaal. Ook de tone of voice werd scherper en krachtiger, terwijl het vertrouwde karakter behouden bleef. Dit was geen remake, maar een versterking – een merk dat weer krachtig en relevant werd, met respect voor de oorsprong.
Van merkversterking naar merkbeleving
De vernieuwde identiteit werd doorvertaald in alle uitingen: een frisse website, consistente templates voor leadgeneratie, campagnes en contentformats die de merkbeleving versterken. Zo kunnen de mensen van Crossphase hun verhaal makkelijk, overtuigend en eenduidig delen, op elk kanaal en in iedere context. Het merk werkt nu als een krachtige verbindende factor – van binnen naar buiten.
Samen bouwen aan de toekomst
Nu werken we door om in een nieuw jasje de uitdagingen van Crossphase te tackelen. Samen bouwen we het merk verder op en zorgen we met advertising, aantrekkelijke video’s, mailings en events voor leads en nieuwe collega’s en een betrokken Crossphase Community. Zo blijft het merk niet alleen scherp, maar groeit het mee met de ambities en kansen van Crossphase.
Merk met impact, klaar voor de toekomst
Oude bekende, nieuwe kansen
Het is altijd leuk om weer met een oude bekende samen te werken. Toen Crossphase na vier jaar weer aan kon kloppen, stonden we dan ook klaar, met opgestroopte mouwen. Met onze Marketing as a Service ondersteunen we nu de marketingprofessional bij Crossphase, dé specialist in het migreren en managen van webcontent. Maar in vier jaar kan er veel veranderen. Daarom begonnen we eerst met een touch-up. De merkessentie en visuele identiteit – die we zes jaar geleden zelf in het leven hadden geroepen – werden herzien: meer passend bij de tijd én de Crossphase van nu. Daarna ontwikkelden we het strategisch marketingplan voor 2025.
Versterken zonder vernieuwen: een subtiele maar
doeltreffende touch-up
We bekeken wat werkte en waar het merk kon winnen aan helderheid en frisheid. Zonder het fundament aan te raken, gaven we het merk een eigentijdse upgrade: een verfijning van kleuren, typografie en beeldtaal. Ook de tone of voice werd scherper en krachtiger, terwijl het vertrouwde karakter behouden bleef. Dit was geen remake, maar een versterking – een merk dat weer krachtig en relevant werd, met respect voor de oorsprong.
Van merkversterking naar merkbeleving
De vernieuwde identiteit werd doorvertaald in alle uitingen: een frisse website, consistente templates voor leadgeneratie, campagnes en contentformats die de merkbeleving versterken. Zo kunnen de mensen van Crossphase hun verhaal makkelijk, overtuigend en eenduidig delen, op elk kanaal en in iedere context. Het merk werkt nu als een krachtige verbindende factor – van binnen naar buiten.
Samen bouwen aan de toekomst
Nu werken we door om in een nieuw jasje de uitdagingen van Crossphase te tackelen. Samen bouwen we het merk verder op en zorgen we met advertising, aantrekkelijke video’s, mailings en events voor leads en nieuwe collega’s en een betrokken Crossphase Community. Zo blijft het merk niet alleen scherp, maar groeit het mee met de ambities en kansen van Crossphase.
