Voor Spot Amsterdam ontwikkelden we een onderscheidende huurlijn van doelgroepbepaling tot UX en social content.

SPOT: Hoog wonen, helder verhaal

Voor Spot Amsterdam ontwikkelden we een onderscheidende huurlijn van doelgroepbepaling tot UX en social content.

SPOT: Hoog wonen, helder verhaal

(Services)

(Services)

Social media content

Social media content

,

,

UX/UI

UX/UI

,

,

Illustration

Illustration

(Industry)

(Industry)

Vastgoed

Vastgoed

(Team)

(Team)

CREATE

CREATE

(Year)

(Year)

2024-2025

2024-2025

(Information)

(Information)

Huren in Spot Amsterdam

Een nieuw icoon in de stad vraagt om een verhaal dat blijft hangen. SPOT is een markant project van Amvest in Amsterdam-Zuidoost, met hoogbouw van internationale allure en een mix van koop- en huurwoningen. Maar hoe bereik je de juiste doelgroep voor het huursegment in een stad vol concurrentie? De uitdaging: een verhaal ontwikkelen dat opvalt, overtuigt én past binnen de merkidentiteit van SPOT als geheel. En wordt doorgevoerd op alle kanalen. 


Van doelgroepdenken tot doorvertaling in beeld en interactie

Wie is de huurder van SPOT, wat beweegt hen, en waar vinden we ze? Vanuit de strategie werkten we aan de vertaling in woord, beeld en interactie. We schreven webcopy, ontwikkelden social media content, ontwikkelden de website en bewaakten de consistentie in tone of voice: stads, ambitieus en to the point. Ook stemden we nauw af met betrokken bureaus en partners om te zorgen voor een slimme en converterende website met heldere structuur, gebruiksvriendelijke flow en logische
call-to-actions.

Van bereik naar beweging

Dit zorgde voor meer gerichte online zichtbaarheid én hogere conversie. De doelgroep wist SPOT steeds beter te vinden, met een groeiend aantal aanmeldingen van geïnteresseerde huurders als resultaat. SPOT werd zichtbaar in de stad én online als nieuw stedelijk baken en aantrekkelijke plek in Amsterdam.

Huren in Spot Amsterdam

Een nieuw icoon in de stad vraagt om een verhaal dat blijft hangen. SPOT is een markant project van Amvest in Amsterdam-Zuidoost, met hoogbouw van internationale allure en een mix van koop- en huurwoningen. Maar hoe bereik je de juiste doelgroep voor het huursegment in een stad vol concurrentie? De uitdaging: een verhaal ontwikkelen dat opvalt, overtuigt én past binnen de merkidentiteit van SPOT als geheel. En wordt doorgevoerd op alle kanalen. 


Van doelgroepdenken tot doorvertaling in beeld en interactie

Wie is de huurder van SPOT, wat beweegt hen, en waar vinden we ze? Vanuit de strategie werkten we aan de vertaling in woord, beeld en interactie. We schreven webcopy, ontwikkelden social media content, ontwikkelden de website en bewaakten de consistentie in tone of voice: stads, ambitieus en to the point. Ook stemden we nauw af met betrokken bureaus en partners om te zorgen voor een slimme en converterende website – met heldere structuur, gebruiksvriendelijke flow en logische
call-to-actions.

Van bereik naar beweging

Dit zorgde voor meer gerichte online zichtbaarheid én hogere conversie. De doelgroep wist SPOT steeds beter te vinden, met een groeiend aantal aanmeldingen van geïnteresseerde huurders als resultaat. SPOT werd zichtbaar in de stad én online – als nieuw stedelijk baken en aantrekkelijke plek in Amsterdam.

more projects