subtitle the grip company

The Grip Company

subtitle the grip company

The Grip Company

(Services)

(Services)

Strategy

Strategy

,

,

Graphic design

Graphic design

,

,

Web Design

Web Design

(Industry)

(Industry)

Consultancy

Consultancy

(Team)

(Team)

CREATE

CREATE

(Year)

(Year)

2025

2025

(Information)

(Information)

Grip Company vroeg ons om hun nieuwe holding een eigen gezicht te geven. Boven labels als REEF Projectmanagement, REEF Omgevingsrecht, REEF geeft raad, HUBSUB en Footprint moest een merk ontstaan dat niet alleen samenbindt, maar ook inspireert. De kern: samenwerken vanuit de overtuiging dat het altijd beter kan, en dat echte vooruitgang alleen samen wordt bereikt. Vanuit die merkessentie ontwikkelden we de visuele identiteit, het website design, brandfotografie en social middelen. Zo werd Grip Company in korte tijd zichtbaar als strategische kennispartner en als bovenliggend merk dat krachtig staat naast haar labels.

Een nieuw merk begint bij een stevig fundament. Voor Grip Company ontwikkelden we eerst de bouwstenen: de merkessentie en visuele identiteit. Dit deden we in een centrale workshop met stakeholders van de holding én de labels. Zo ontstond niet alleen een gezamenlijke visie, maar ook een merktaal waarin iedereen zich herkende. Vanuit deze strategische basis werkten we de visuele identiteit en kernboodschappen uit en vertaalden die door naar de website, social middelen en brandfotografie.

Voor de fotografie bedachten we het concept en realiseerden de productie in anderhalve dag op locatie in Eindhoven. Het resultaat: beelden die de merkessentie voelbaar maken en direct bruikbaar waren in alle uitingen. Met deze set middelen website, socials en fotografie kreeg Grip Company in korte tijd een eigen gezicht. Als strategische merkpartner bewaakten wij steeds de samenhang, zodat het merk niet alleen zichtbaar werd, maar ook consistent en herkenbaar kon groeien.

Grip Company vroeg ons om hun nieuwe holding een eigen gezicht te geven. Boven labels als REEF Projectmanagement, REEF Omgevingsrecht, REEF geeft raad, HUBSUB en Footprint moest een merk ontstaan dat niet alleen samenbindt, maar ook inspireert. De kern: samenwerken vanuit de overtuiging dat het altijd beter kan, en dat echte vooruitgang alleen samen wordt bereikt. Vanuit die merkessentie ontwikkelden we de visuele identiteit, het website design, brandfotografie en social middelen. Zo werd Grip Company in korte tijd zichtbaar als strategische kennispartner en als bovenliggend merk dat krachtig staat naast haar labels.

Een nieuw merk begint bij een stevig fundament. Voor Grip Company ontwikkelden we eerst de bouwstenen: de merkessentie en visuele identiteit. Dit deden we in een centrale workshop met stakeholders van de holding én de labels. Zo ontstond niet alleen een gezamenlijke visie, maar ook een merktaal waarin iedereen zich herkende. Vanuit deze strategische basis werkten we de visuele identiteit en kernboodschappen uit en vertaalden die door naar de website, social middelen en brandfotografie.

Voor de fotografie bedachten we het concept en realiseerden de productie in anderhalve dag op locatie in Eindhoven. Het resultaat: beelden die de merkessentie voelbaar maken en direct bruikbaar waren in alle uitingen. Met deze set middelen – website, socials en fotografie – kreeg Grip Company in korte tijd een eigen gezicht. Als strategische merkpartner bewaakten wij steeds de samenhang, zodat het merk niet alleen zichtbaar werd, maar ook consistent en herkenbaar kon groeien.

more projects