Frisse propositie voor een gezond werkend Nederland.
Diabetesfonds

Frisse propositie voor een gezond werkend Nederland.
Diabetesfonds

(Services)
(Services)
None
None
,
,
(Industry)
(Industry)
NGO
NGO
(Team)
(Team)
CREATE
CREATE
(Year)
(Year)
2023
2023
(Information)
(Information)
Frisse propositie voor een gezond werkend Nederland.
Met al een langdurige relatie aan de FIX kant, gingen we begin dit jaar om de tafel met het Diabetes Fonds om de B2B fondsenwervingsstrategie te analyseren. Door het vertrek van een medewerker was er ruimte om de propositie, donateur journey en de doelstellingen te herzien. De behoefte? Salesmanagement én creatieve marketing. FIX en CREATE.
Daarom verdelen we onze aandacht tussen 1) leads fixen en 2) marketing creëren voor de Gezonde Businessclub van het Diabetes Fonds. We starten met het definiëren van de nieuwe propositie en het marketing- en salesplan, maar evalueren constant waar de focus ligt. Ons team is goed op elkaar ingespeeld en schakelt snel. Zo blijkt wederom: United werkt beter!
Maar ook aan de kant van fotografie zaten we niet stil. De Gezonde Businessclub verdiende haar eigen typerende fotografie.
Frisse propositie voor een gezond werkend Nederland.
Met al een langdurige relatie aan de FIX kant, gingen we begin dit jaar om de tafel met het Diabetes Fonds om de B2B fondsenwervingsstrategie te analyseren. Door het vertrek van een medewerker was er ruimte om de propositie, donateur journey en de doelstellingen te herzien. De behoefte? Salesmanagement én creatieve marketing. FIX en CREATE.
Daarom verdelen we onze aandacht tussen 1) leads fixen en 2) marketing creëren voor de Gezonde Businessclub van het Diabetes Fonds. We starten met het definiëren van de nieuwe propositie en het marketing- en salesplan, maar evalueren constant waar de focus ligt. Ons team is goed op elkaar ingespeeld en schakelt snel. Zo blijkt wederom: United werkt beter!
Maar ook aan de kant van fotografie zaten we niet stil. De Gezonde Businessclub verdiende haar eigen typerende fotografie.


