Employer branding tijdens de Climate Week
SkyNRG
Employer branding tijdens de Climate Week
SkyNRG
(Services)
(Services)
Motion Design
Motion Design
,
,
Strategy
Strategy
,
,
Concepting
Concepting
(Industry)
(Industry)
Duurzame energie
Duurzame energie
(Team)
(Team)
INNOVATE
INNOVATE
(Year)
(Year)
2025
2025
(Information)
(Information)
Tijdens de New York Climate Week wilde SkyNRG zich anders laten zien dan de gebruikelijke bedrijven die hierover posten. Minder corporate, meer beleving. De uitdaging: hoe laat je mensen thuis denken was ik daar maar bij?
We kozen voor een persoonlijk format. Iedere dag volgden we één collega van SkyNRG in New York, die zijn of haar dag vastlegde in een vlog. Zo kreeg de week een gezicht. Dankzij het tijdsverschil konden we razendsnel werken: ’s avonds kwamen de beelden binnen, ’s ochtends schreven we het script en begonnen we met de montage. Zodra het team wakker werd in New York, spraken zij zelf de voice-over in.
De serie liet zien wat er gebeurde, maar ook wie SkyNRG is. Niet alleen de conferenties en ontmoetingen, maar ook de energie, humor en drive van de mensen zelf. Daarmee droeg de serie direct bij aan het employer brand van SkyNRG: zichtbaar, betrokken en menselijk.
De video’s leverden SkyNRG hun hoogste bereik tot nu toe op LinkedIn en Instagram, en zorgden voor een blijvende indruk na de Climate Week in New York.
Tijdens de New York Climate Week wilde SkyNRG zich anders laten zien dan de gebruikelijke bedrijven die hierover posten. Minder corporate, meer beleving. De uitdaging: hoe laat je mensen thuis denken was ik daar maar bij?
We kozen voor een persoonlijk format. Iedere dag volgden we één collega van SkyNRG in New York, die zijn of haar dag vastlegde in een vlog. Zo kreeg de week een gezicht. Dankzij het tijdsverschil konden we razendsnel werken: ’s avonds kwamen de beelden binnen, ’s ochtends schreven we het script en begonnen we met de montage. Zodra het team wakker werd in New York, spraken zij zelf de voice-over in.
De serie liet zien wat er gebeurde, maar ook wie SkyNRG is. Niet alleen de conferenties en ontmoetingen, maar ook de energie, humor en drive van de mensen zelf. Daarmee droeg de serie direct bij aan het employer brand van SkyNRG: zichtbaar, betrokken en menselijk.
De video’s leverden SkyNRG hun hoogste bereik tot nu toe op LinkedIn en Instagram, en zorgden voor een blijvende indruk na de Climate Week in New York.
