Waar Amvesters zich thuis voelen
Amvest Employer Brand

Waar Amvesters zich thuis voelen
Amvest Employer Brand

(Services)
(Services)
Web Design
Web Design
,
,
Web Development
Web Development
(Industry)
(Industry)
Vastgoed
Vastgoed
(Team)
(Team)
CREATE
CREATE
(Year)
(Year)
2022
2022
(Information)
(Information)
Amvest had één helder doel: een thuis geven aan de eigen medewerkers. Want waar ze al jaren werken aan sterke woonconcepten voor huurders en kopers, moest nu ook het werkgeverschap een gezicht krijgen. Samen met Amvest ontwikkelden we de fundamenten van een nieuw Employer Brand: een merk dat medewerkers bindt, talent aantrekt en trots uitstraalt. Vanuit deze basis bouwden we de werken-bij website en ontwikkelden we middelen die het verhaal kracht bijzetten. Zo wordt Amvest niet alleen herkend als ontwikkelaar van woningen, maar ook als werkgever waar je wilt blijven.
We begonnen met de strategie. Samen met Amvest organiseerden we een workshop om de kern van het werkgeverschap te vangen. Wat betekent werken bij Amvest, waar staan we voor, en wat willen we uitdragen? Uit deze sessie ontstond de Employer Brand Strategie, het Employee Experience Plan en een Visual Identity – allemaal gericht op het aantrekken én behouden van talent.
Daarna volgde de basis. We ontwikkelden en verrijkten interne middelen zoals personeelsregelingen, een benefits-boekje en een content guide. Ook gaven we het merk een visuele laag met employer brand fotografie en een nieuwe werken-bij website. Zo werd het fundament gelegd voor een herkenbare en consistente merkervaring.
Vervolgens komt de fase van zichtbaarheid & activatie: het moment waarop het Employer Brand tot leven komt via interne events, de lancering van middelen en de livegang van de werken-bij site. Later wordt dit versterkt met externe campagnes, socials en video.
Tot slot staat continuïteit centraal: het merk borgen en doorbouwen. Samen blijven we in gesprek over het blijven uitdragen van een sterk werkgeversmerk.
Amvest had één helder doel: een thuis geven aan de eigen medewerkers. Want waar ze al jaren werken aan sterke woonconcepten voor huurders en kopers, moest nu ook het werkgeverschap een gezicht krijgen. Samen met Amvest ontwikkelden we de fundamenten van een nieuw Employer Brand: een merk dat medewerkers bindt, talent aantrekt en trots uitstraalt. Vanuit deze basis bouwden we de werken-bij website en ontwikkelden we middelen die het verhaal kracht bijzetten. Zo wordt Amvest niet alleen herkend als ontwikkelaar van woningen, maar ook als werkgever waar je wilt blijven.
We begonnen met de strategie. Samen met Amvest organiseerden we een workshop om de kern van het werkgeverschap te vangen. Wat betekent werken bij Amvest, waar staan we voor, en wat willen we uitdragen? Uit deze sessie ontstond de Employer Brand Strategie, het Employee Experience Plan en een Visual Identity – allemaal gericht op het aantrekken én behouden van talent.
Daarna volgde de basis. We ontwikkelden en verrijkten interne middelen zoals personeelsregelingen, een benefits-boekje en een content guide. Ook gaven we het merk een visuele laag met employer brand fotografie en een nieuwe werken-bij website. Zo werd het fundament gelegd voor een herkenbare en consistente merkervaring.
Vervolgens komt de fase van zichtbaarheid & activatie: het moment waarop het Employer Brand tot leven komt via interne events, de lancering van middelen en de livegang van de werken-bij site. Later wordt dit versterkt met externe campagnes, socials en video.
Tot slot staat continuïteit centraal: het merk borgen en doorbouwen. Samen blijven we in gesprek over het blijven uitdragen van een sterk werkgeversmerk.



